- 10 jaunākie ieraksti
- Pumpuru vidusskolas Facebook konts
- Skolas MOTO
- Skolas Vērtības
- Skolas darba plāns
- Skolas iekšējās kārtība noteikumi
- Skolas ēdienkarte
- Skolas pašnovērtējums 2020/2021
- Skolas pašnovērtējums 2021/2022
- Skolas pašnovērtējums 2022/2023
- Skolas attīstības plāns līdz 2029.gadam
- Skolas himnas ieraksts
- Jaunumu arhīvs
Pamatojoties uz 2020.gada 12.marta Ministru kabineta rīkojumu Nr.103 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” un 2020.gada 14.marta grozījumiem šajā rīkojumā ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā, informēju par mācību procesa īstenošanu Pumpuru vidusskolā no 23.marta līdz 14.aprīlim.
1. Laika posmā no 23.marta līdz 14.aprīlim mācību process Pumpuru vidusskolā tiks īstenots attālināti – ar informācijas tehnoloģiju palīdzību.
2. Skolēnus un viņu vecākus (likumīgos pārstāvjus) par plānotajām mācību darba norisēm un īstenošanas formām skolvadības sistēmā “E-klase” informēs pedagogi. Katrs pedagogs izsūtīs skolēnam tēmas aprakstu, sasniedzamo rezultātu, uzdevumu paraugu un pildāmos uzdevumus, kuru skolēns veic vienas nedēļas ietvaros. Pildot uzdevumus, skolēns drīkst sazināties ar skolotāju, izmantojot e-pastu, telefoniski vai video zvanus. (Par saziņas iespējām katrs skolotājs informēs individuāli.) Katram skolotājam būs norādīti konkrēti laiki, kad skolotājs ir pieejams attiecīgajai klasei. Vēlams ievērot šos laikus!
3. E-klases sistēmā un skolas mājas lapā būs ievietoti skolotāju konsultāciju laiki, lai vecāks un skolēns zina, cikos skolēnam ir paredzēts mācību process konkrētā mācību priekšmetā.
4. Katrs priekšmeta skolotājs ievietos e-klasē vai nosūtīs e-klases pastā skolēnam uzdevuma materiālu, kur būs norādīta visa nepieciešamā informācija no skolotāja puses. Uzdevumu materiāls ir paredzēts vienai nedēļai, lai skolēns sev ērtā tempā un laikā var veikt norādītos uzdevumus.
5. Svarīga ir atgriezeniskā saite no skolēna un vecāka. Tāpēc lūdzu jebkuru neskaidrību gadījumā informēt klases audzinātāju vai priekšmeta skolotāju.
6. Atgādinām, ka katram vecākam ir sava parole e-klases lietošanā un katram bērnam - sava. Ja kāds skolēns izmanto vecāku paroli, tad iesniegtie uzdevumi netiks ieskaitīti vai izteiks brīdinājumu. Ja kādam nav, tad rakstiet klases audzinātājam, lai piešķir jaunu!
7. Ja bērns ir slims, tad e-klasē piesaka kavējumu.
8. Ja skolēnam nav pieejams internets, lai veiktu uzdevumu, vai viņš nereaģē uz skolotāja vēstulēm, tad šim skolēnam tiek kopēti materiāli, kurus vecāks izņem pie skolas dežuranta. Kad materiāli ir izpildīti, tad vecāks materiālus atgādā skolā. (par šādu situāciju obligāti iepriekš jābrīdina klases audzinātāju, lai varam savlaicīgi sagatavot materiālus drukātā veidā)
9. E-klases atvēršana un ziņojumu izlasīšana vismaz 3 reizes dienas laikā gan vecākam, gan skolēnam.
10. Formatīvās vērtēšanas ieraksti e-klasē nav atcelti. Skolotājs par izdarītu darbu var ielikt vērtējumu i, bet par neizdarītu - nv.
11. Interneta tehnoloģiju saziņa arī ir kultūra un prasa zināmu normu ievērošanu. Mācīsimies un ievērosim to kopīgi!
12. Ievērosim un plānosim laiku! Skolotāju darba laiks no plkst. 9.00 līdz 17.00. Mēs varam tik daudz, cik mēs varam! Esam saprotoši, jo šī mums ir jauna vide un darba telpa. Nesatraucamies, ja pirmajās dienās internets apstājas un nevar vaļā materiālu. Mēs kopīgi mācāmies pildīt un saprast!
Lai mums visiem pietiek spēka un izturības, iekšējā miera un vēlmes apgūt ko jaunu!